Նախագիծ. «Դաստիարակների երաժշտական լաբորատորիա»
Նպատակ
Ինքնազարգացում, ինքնակրթություն, մեթոդական մշակումներ:
Խնդիրներ
- Երգչախմբի կազմավորում՝ որպես ինքնազարգացման, ինքնակրթության միջոց, որը կատարելու է ազգային, այդ թվում՝ Կոմիտասի գրառած, երգերի բազմաձայն մշակումներ,
- 2-5 տարեկան սաների համար երգերի մեթոդական մշակումներ, որոնք կփորձարկվեն խմբերում, կքննարկվեն երաժշտական լաբորատորիայում,
- նախագծային աշխատանք:
Ընթացքը
Որպես երաժշտական ինքնակրթության, ինքնազարգացման միջոց ստեղծվում է երգչախումբ, որը սովորում և կատարում է ազգային, այդ թվում՝ Կոմիտասի գրառած, երգերի բազմաձայն մշակումներ: Երգերի բազմաձայն մշակումներն իր վրա է վերցնում «Սեբաստացիներ» վոկալ համույթը, որի անդամները նաև օգնում են երգչախմբի կայացմանը՝ մասնակցելով պարապմունքներին:
Պարապմունքների երկրորդ մասի ընթացքում կատարվում են մեթոդական մշակումներ: Օրացույցով, նախագծով աշխատանքի համար ընտրում են համապատասխան երաժշտական ստեղծագործությունը և կատարում համատեղ մշակում, որի արդյունքում ստեղծվում է ստեղծագործության կատարման այն ձևը, որը կարող են կատարել սաները: Խմբերում փորձարկելուց հետո կատարվում է համապատասխան փոփոխություն և վերջնական տեսքի բերվում: Այս կարգի աշխատանքի կարևորությունը՝ յուրաքանչյուրի փորձի փոխանցումն է միմյանց: Չկա թելադրանք, յուրաքանչյուրը կարող է ունենալ կատարման իր տարբերակը և այն ներկայացնել երաժշտական լաբորատորիային:
Լաբորատորիայի ղեկավարը, անդամները ներկայացնում են տարբեր նախագծեր, որոնց իրականացման ընթացքը մշակվում է լաբորատորիայում, փորձարկվում՝ խմբերում: Նախագծերի ընթացքը ներկայացվում է լաբորատորիայի բլոգում:
Դաստիարակների երաժշտական լաբորատորիայի երգչախմբում ձեռք բերելով ազգային երգեցողության հմտություններ` դաստիարակը խմբում՝ երաժշտության դաստիարակի հետ, երաժշտական լաբորատորիայում՝ մյուս մասնակիցների հետ, ազգային երգի ճիշտ զգացողությամբ կարողանում է սանին փոխանցել այն կարևորը, որ դրված է երգի մեջ, նաև՝ շարժումներով, խաղով, ներկայացմամբ: Այս դեպքում մանկական ընկալմամբ կատարումն էլ՝ սխալներով ու հնարելով, ներկայանում է իր գույներով, ձևերով, հետաքրքիր լուծումներով: