«Ուսումնական նյութերի ձայնագրություն» նախագիծ

12-8-scaled

«Ուսումնական նյութերի ձայնագրություն» նախագիծ

Թեման՝

Ազգային (ծիսական), Կոմիտասի գրառած, կրթահամալիրի երաժշտության ծրագրային երգերի, մանկական թռնոցիների, մանկախաղացների կատարում, ձայնագրում

Նախատեսված է՝

նախակրթարանի, Կրտսեր, Միջին, Ավագ դպրոցների սովորողների, դասվանդողների, ծնողների, այլ կատարողների, ունկնդիրների համար

Մասնակիցներ՝

«Սեբաստացիներ» մանկական երգչախումբ, «Սեբաստացիներ» վոկալ համույթ — լաբորատորիայի, ինչպես նաև  այլ մենակատարներ

Իրականացման տևողությունը՝

Նախագիծն իրականացվում է տարվա ընթացքում՝ սկսած օգոստոսից, ամփոփվում է ուսումնական տարվա վերջում՝ ձայնագրված նյութերի փաթեթներով: Ծավալը կախված է ինչպես առկա, այնպես էլ հետազոտական աշխատանքի արդյունքում հայտնաբերած նյութերի քանակից: Նախագիծը շարունակական է:

Նպատակ՝

Երաժշտական ճաշակի զարգացումն ապահովող նյութերի համալրում ձայնադարանում, համացանցում

Խնդիրներ՝

  • ըստ թեմաների՝ ունկնդրվող և կատարվող ուսումնական երաժշտական ստեղծագործությունների ընտրություն
  • ձայնագրման ստուդիայի հետ ձայնագրման ժամանակացույցի կազմում
  • մասնագիտական աշխատանք կատարողների հետ

Մասնակիցների նախնական կարողություններ ու հմտություններ՝

կատարողներ՝ երաժշտական լսողություն, մաքուր, գեղեցիկ տեմբրով ձայն, ազգային երգի կատարման հմտություն, կարողություն
ունկնդիրներ՝ երաժշտության ընկալունակություն, ունկնդրելու կարողություն

Միջավայրը`

ձայնագրված երգերը կատարվում են դասարանում, բակում, ճամփորդությունների ժամանակ, ունկնդրում են տանը, դասարանում, կրթահամալիրի ծեսերին, տոներին

Նախագծի իրականացման ընթացքը

Առանձնացվում է ձայնագրման համար նախատեսված երաժշտական նյութը, որին գումարվում են տարվա ընթացքում կատարված հետազոտական աշխատանքի  արդյունքում հավաքած նյութերը: Յուրաքանչյուր երգի համար որոշվում է կատարողը: Կատարվում է մասնագիտական աշխատանք կատարողների հետ, որից հետո ձայնագրվում կրթահամալիրի ձայնագրման ստուդիայում: Կրթահամալիրի լոգոյով (հեղինակ` Կարինե Մացակյան) ստեղծվում են տեսաֆիլմեր և տարածվում համացանցով (յութուբ, ֆեյսբուք, այլ  հարթակներ):  Տարածման այս դաշտը թույլ կտա երգերի ունկնդրման կազմակերպումը դարձնել էլ ավելի արդյունավետ՝ ներկայացնելով կրթահամալիրի ծրագրի ազգային բովանդակությունը:

Նախագծի ընթացքում նախատեսվող ուսումնական ճամփորդություն(ներ)ը, համագործակցությունները, կրթական փոխանակումները

Նախագծի իրականացման ընթացքում հետազոտական, որոնողական աշխատանքներ կատարելիս անհրաժեշտ է լինում մեկնել այն վայրը, որտեղ բնակվում է ազգային երգը կատարող անձը: Կազմվում է փոքր խումբ, որի կազմի մեջ են մտնում դասավանդողներ, սովորողներ: Համագործակցելով կատարողի կամ նրան ճանաչող, ծանոթ, հարազատի հետ, նշանակվում է կատարողի հետ հանդիպման օր, ժամ: Երբեմն խմբի առկայությունը կատարողին կաշկանդում է: Այդ պատճառով հարկ է լինում նախնական այց կատարել մեկ կամ երկու հոգով:

Նշել նախագծի հնարավոր հեռանկարային զարգացումները

Հասարակության մեջ կարթնանա ազգային մշակույթը պահպանելու անհրաժեշտություն, որն էլ շատերին կմղի հետազոտական, որոնողական աշխատանքների կատարման:

Նախագծի ամփոփում , գնահատում (լրացվում է նախագծի ավարտից հետո)

  • արդյունքներ (ստեղծված ուսումնական նյութեր, այլ)
  • գնահատում (ձեռք բերած կարողություններ, հմտություններ, արդյունավետություն, արձանագրված հաջողություններ, ձախողումներ, այլ)

Նախագծի արդյունքների հրապարակում, տարածում

Արդյունքները լուսաբանվում են կրթահամալիրի կայքում, ենթակայքերում, արդյունքները տեղադրվում Ձայնադարանում, բլոգում:

Նախագծեր, որոնց իրականացման արդյունքում հավաքվել են ուսումնական նյութերի փաթեթներ.

Հակաբացիլ հայ ազգային երգ

«Հակաբացիլ Կոմիտաս»

«Հոգևոր Հայաստան. հոգևոր երգեր, շարականներ»

Ընտանեկան նախագիծ՝ «Ազգային, բակային, ծիսական խաղեր, խաղիկներ, ասիկներ, ճվիկներ, մատնախաղեր, թռնոցիներ, գովք»

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

%d такие блоггеры, как: