«Սուրբ Ծննդյան «Ավետիս»-ներ, ամանորյա խաղեր» նախագիծ

IMG_1014

«Սուրբ Ծննդյան «Ավետիս»-ներ, ամանորյա խաղեր» նախագիծ

Նախատեսված է՝

Նախակրթարանից մինչև ավագ դպրոցի, քոլեջի սովորողների, ծնողների համար

Մասնակիցներ՝

Քոլեջի նախակրթարանի սաներ, ուսանողներ

Իրականացման տևողությունը՝

Նախապատրաստական երեք շաբաթյա փուլ և նշված օրվա ծիսական խաղային արարողություն

Նպատակ

  • ազգային մշակույթի յուրացում,
  • սովորողների գեղագիտական ճաշակի զարգացում:

Խնդիրներ

  • ծննդյան «Ավետիս»-ների, ծրագրային երգերի ուսուցում, կատարում,
  • Ամանորյա և Սուրբ Ծննդյան ազգային ծիսական արարողակարգի յուրացում,
  • ընկույզներով չարխափանի պատրաստում,
  • ընկույզներով մանկական խաղերի ուսուցում,
  • Ամանորյա և Սուրբ Ծննդյան ծիսականացված տոնակատարություն,
  • նախապատրաստական  գործընթացի տեսագրում,
  • տեսադասի ստեղծում:

Մասնակիցների նախնական կարողություններ ու հմտություններ՝

կարողանան կատարել Ամանորյա, Սուրբ Ծննդյան ծիսական, ազգային երգեր, պարերգեր, պարեր, պատրաստել ծիսական պարագաներ

Նախագծի ընթացքում նախատեսվում է (ակնկալիքներ, արդյունքներ)`

Միջավայրը 

իրականացվում է դպրոցում, տանը, դրսում

Կիրառվող մեթոդները՝

համագործակցային, խմբային, հետազոտական-որոնողական

Աշխատանքի կազմակերպման ձևը

Անհատական և խմբային:

Մասնակիցների կազմը

Քոլեջի նախակրթարանի, 5 տարեկանների խմբեր, 1-3-րդ կուրսերի ուսանողներ:

Նախագծի իրականացման ընթացքը 

Ընտրել այն «Ավետիս»-ները, որոնք կատարվելու են, ուսուցանել սաներին, սովորողներին:  Համացանցից, այլ աղբյուրներից իմանալ, ուսումնասիրել Սուրբ Ծննդյան ազգային արարողակարգը, ինչպես են նշել իրենց ծնողները, նախնիները, ինչ երգեր, սովորույթներ են եղել: Սովորել և խաղալ ընկույզներով խաղեր, պատրաստել ամանորյա ծիսական պարագա՝ Չարխափան: Չարխափանով կարելի է խաղալ շատ հետաքրքիր խաղ՝ չքացնելով անտարբերությունը, փնթիությունը, խաբարբզիկությունը, իրար նեղացնելը, հիվանդությունը, և այլն: Կարևորն այն է, որ խաղն ուրախ ընթանա, լինի հումորով:
Պատրաստել բարեմաղթանքներ՝ դրված ընկույզի մեջ, ձևավորել այն և կախել ամանորյա ծառի ճյուղին: Դպրոցում, տանը մեծերի օգնությամբ կամ ինքնուրույն պատրաստել ծիսական «Ասիլ Բասիլ»-ներ: Սա թխվածք է, որը պատրաստվում է իրերի տեսքով, որոնցից յուրաքանչյուրն ունի որևէ խորհուրդ: Սրանք կարելի է թելով կախել ծիսական ճյուղին:
Որոշել ծիսակարգի ընթացքը, իրականացնել որոշված տեղում, որտեղ հնարավոր կլինի նաև խաղալ ընկուզախաղեր:
Ձայնագրել, տեսագրել «Ավետիս»-ների կատարումներ, տեղադրել բլոգում, ենթակայքում:

Սովորողը, սանը

  • կիմանա Սուրբ Ծննդյան երգեր, պարեր, ծիսակարգ, ամանորյա մանկական, այլ խաղեր,
  • կկարողանա կատարել, տարածել,
  • կլինի ազգային ծիսական մշակույթը կրող, փոխանցող:

Նախագծի ամփոփում , գնահատում 

Ուսումնական փաթեթներ՝ տեսագրություններ, ձայնագրություններ

Նյութեր՝

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

%d такие блоггеры, как: