Դաս-ծես-համերգ՝ բնության գրկում
Մարինե Մկրտչյան և 3-րդ դասարան
Նպատակ
Ազգային ծեսի, երգերի, պարերգերի միջոցով սովորողներին հասկանալի և ընկալելի դարձնել բնության երևույթները և տարերքները, ցույց տալ մարդ-բնություն ներդաշնակ կապը և երկուսի փոխլրացումը:
Ընթացքը
Պարզում են՝ բնության հետ կապված (կենդանիների, ծառ ու ծաղկի, աշխատանքային գործընթացի) ինչ երգեր, պարերգեր գիտեն: Ազգային ծեսերից որն է, որտեղ ծիսական պարագաներն հիմնականում վերցված են բնությունից: Իհարկե, դա Համբարձումն է: Միասին հավաքում են ծաղիկներ, պսակներ հյուսում, որի ընթացքում կատարում են երգեր, պարերգեր: Կատարվող երգերն ուղեկցվում են մնջախաղով և «բնական նվագարանների» ռիթմիկ նվագակցությամբ: Պարերգերը կատարվում են կամ համապատասխան պարով կամ՝ ազգային պարային շարժումներով:
Փարչի մեջ լցնում են 7 տեսակի ծաղիկներ, 7 տարբեր ծառերի տերևներ, 7 քար, 7 բուռ ջուր՝ 7 «աղբյուրներից»:
Արդյունքում սովորողը
կիմանա
- ազգային ծեսերը,
- ազգային ավանդական պարերը,
- հայկական ժողովրդական և ծիսական երգերը,
- ժողովրդական, մանկական, ծիսական խաղերը,
- ծիսական պարագաները,
- բնության դերը մարդու կյանքում:
կկարողանա
- երգել հայկական ժողովրդական և ծիսական երգեր,
- պատրաստել ծիսական պարագաներ,
- խաղալ ժողովրդական, մանկական, ծիսական խաղեր:
կլինի
- ազգային երգերն իմացող, փոխանցող, տարածող:
Հետևություն
Ի՞նչ տվեց այս աշխատանքը սովորողին:
Արդյունք
Նկարել, տեսագրել, գրի առնել աշխատանքի ընթացքը, ենթակայքում ներկայացնել ֆիլմի, ֆոտոպատումի, նկարագրության, այլ տեսքով:
Կրթահամալիրի տնօրենի օրագրից. http://ashotbleyan.mskh.am/23-04-2016/
…Շնորհակալ եմ Մարինե Մկրտչյանին, Շամիրամին՝ Հիմնական դպրոց-Բ-4 ճանապարհին Երկրի դաշտերում ծես-համերգի համար։ Դաշտային ծաղիկների մասով խնդիր ունեք Գրիգոր Խաչատրյանի հետ. միայն նրա՞… Էկոտուր 2016-ի մասնակիցները ի՞նչ են ասում-անում… Աջ ձեռքը չիմանա՞՝ ինչ է անում ձախը… Գլուխս պտտվեց հիմա, գիշերը ժամը 3-ին, հուզեցիք ինձ…