էական ձեռքբերումներս.
Շղթայով իրար կապված օրեր, երբ գլխի չես ընկնում՝ երբ վերջացավ մեկը և երբ սկսվեց մյուսը: Բոլոր դեպքերում հիշում ես, որ ունես բլոգ, որտեղ մեկ առ մեկ դրված են արված գործերի նյութերը: Դժվարանում եմ ասել՝ որն է արվածներից էականը, կարծում եմ՝ կողքի աչքը ավելի սուր է, թողնում եմ գնահատողի հայեցողությանը:
Երբ սովորողը կարողանում է գրագետ երգել, երբ կարողնում է պարային զգացողությամբ պարել ազգային պարերը, երբ իր համար հայտնագործում է երաժշտության աշխարհի լավագույն գործերը, սա արդեն էական ձեռքբերում է: Երբ սովորողների կամ ուսուցչական երգչախմբի կատարումները հասնում են ունկնդրին, երբ աշխատում ես սիրով, էլի մեծ նվաճում է:
Արված աշխատանքի ծավալը մեծ է` ծրագրերի մշակում, մեթոդական մշակումներ, նախագծեր, սովորողների երգչախումբ, ուսուցչական երգչախումբ, համերգներ, ուղևորություններ, երաժշտական մեդիաուրբաթներ, բլոգավարություն (անձնական, սովորողների երգչախմբի, ուսուցչական երգչախմբի), ձայնադարանի, կայքի սպասարկում և այլն:
Ասվածին կցում եմ հավելված՝ նյութերի հղումներով:
2014-ի գլխավոր անելիք(ներ)ը
Շարունակելու եմ բանահավաքությունը «Ազգային ծեսերին, երգերին, խաղերին, սովորություններին նոր կյանք» նախագծով, հույս ունեմ՝ ինձ կմիանան շատերը, ովքեր շահագրգռված են ազգային արժեքների պահպանման և տարածման գործում:
Դիջիպատումի հավելված
ü «Երաժշտության ունկնդրման նյութերի փաթեթ» նախագիծ — 1 , 2 , 3 և այլն (նյութերը շատ են, փաթեթով կներկայացվեն)
ü «Կոմիտաս» նախագիծ — 1 , 2 , 3 և այլն (նյութերը շատ են, փաթեթով կներկայացվեն)
ü Աիդա Պետրոսյանի ներկայացրած «Մանկական խաղերգեր» նախագծով՝ «Քուրիկ Զիզի» «Դան, դան» , «Էկեք ծեծենք սոխ ու սխտոր»
ü «Երաժշտություն» առարկայի ծրագրերի մշակում. Կրտսեր, Միջին և Ավագ դպրոցներ
ü Մեթոդական մշակումներ՝ «Երաժշտությունը Կրտսեր և Միջին դպրոցներում»
ü Երաժշտության ընտրությամբ գործունեությունը 2-6-րդ դասարաններում – ծրագրի մշակում — 1
ü Հիմնական դպրոցի «Ձայնադարան» բաժին
ü «Երգչախումբ» — ծրագրի մշակում
ü «Սեբաստացիներ» սովորողների երգչախումբ — 1 , 2 , 3 , 4
ü «Սեբաստացիներ» ուսուցչական երգչախումբ – մասնակցություն, երգչախմբի բլոգի սպասարկում — 1 , 2 , 3 , 4 , 5 և այլն
ü «Մեդիաուրբաթը՝ համերգ» նախագծով առայժմ՝ 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7
ü Սկսել եմ բանահավաքությունը իմ նախաձեռնած «Ազգային ծեսերին, երգերին, խաղերին, սովորություններին նոր կյանք» նախագծով: 1 , 2 , 3 , 4 , 5