«Պարերգը՝ որպես երաժշտական գործունեության բաղկացուցիչ» նախագիծ
Մասնակիցներ (տարիքային խումբ, դասարան)՝
1 — 12-րդ դասարանների, Քոլեջի սովորողներ
Իրականացման տևողությունը՝
Ուսումնական տարվա ընթացքում
Նպատակ
Ազգային մշակույթի յուրացում
Խնդիրներ
- պարերգեր. պարերգերի տեսակները,
- պարերգերի ընտրություն, ուսուցում, կատարում,
- պարերգի պարային քայլի չափին համապատասխան պարի իմացում, կատարում:
Մասնակիցների նախնական կարողություններ ու հմտություններ՝
Պարտադիր չեն, բայց ցանկալի է՝ ազգային պարերգերի իմացություն
Նախագծի ընթացքում նախատեսվում է (ակնկալիքներ, արդյունքներ)`
Ազգային երաժշտության իմացում, պարերգի կատարում (երգ + պար)
Միջավայրը`
ուսումնական միջավայրում, դրսում, այլ վայրում
Անհրաժեշտ գործիքները՝
Ցանկալի է՝ հարվածային նվագարան (կոպալ դհոլ)
Կիրառվող մեթոդները՝
Համագործակցային, խմբային, անհատական գործունեություն
Ընթացք
Իմանալ՝ որն է պարերգը, ինչու՞ է այդպես կոչվում, ինչով է տարբերվում այլ երգերից, ինչ սկզբունքով է որոշվում երգի պարերգ լինելը, ինչպես են հաշվում պարային քայլերի չափը, ինչ տեքստային բնորոշ կառույց ունի: Մանրամասն ուսումնասիրել ծրագրային երգերը, առանձնացնել պարերգերը: Եթե պարերգերն ունի իր պարը («Փափուռի», «Թամզարա», «Էրիշտայի երգ» և այլն), կատարել եղածը, եթե վերվերի է, գյովնդ և այլն, կատարել յուրաքանչյուրի պարային քայլի չափին համապատասխան քայլով պար: Խորհրդակցել ազգային պարը իմացող ազգագրագետ — մասնագետի հետ:
Ուսումնական գրականություն, այլ ռեսուրսներ
- երաժշտական (պարային) ստեղծագործություններ
- այլ (ուսումնական ֆիլմ, տեսանյութ, տեսադաս…)
Նախագծի ընթացքում նախատեսվող ուսումնական ճամփորդություն(ներ)ը, համագործակցությունները, կրթական փոխանակումները
Պարերգերը կատարվում են ուսումնական ճամփորդության որևէ վայրում, ծեսերին, տոներին, այլ նախագծային աշխատանքների ժամանակ:
Նշել նախագծի հնարավոր հեռանկարային զարգացումները
Ուսանողը, սովորողը կարող է կատարել ինքնուրույն բանահավաքչական, հետազոտական աշխատանք՝ գտնելով նոր պարերգեր:
Նախագծի ամփոփում, գնահատում (լրացվում է նախագծի ավարտից հետո)
- արդյունքներ (ստեղծված ուսումնական նյութեր…….)
- գնահատում (ձեռք բերած կարողություններ, հմտություններ, արդյունավետություն, արձանագրված հաջողություններ, ձախողումներ………)
Արդյունքում ուսանողը, սովորողը
կիմանա՝ որն է պարերգը, կկատարի ուսուցանվածը, կկարողանա ազգային երգերի մեջ տարբերել պարերգը, հաշվել պարային քայլը և կատարել համապատասխան պարը:
Նախագծի արդյունքների հրապարակում, տարածում